google-site-verification=nloQrmjU3ZmE3cyqyVR7LoLvPZ4zzRsjocXsFOy4LFY
Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Reklamacje i zwroty

Gwarancja i serwis

 

Wszystkie produkty sprzedawane w naszym sklepie posiadają gwarancję producenta. W przypadku wykrycia wady w sprzęcie objętym gwarancją prosimy o bezpośredni kontakt z nami, pozwali to nam w najkrótszym czasie doprowadzić do rozwiązania problemu.

Uwaga: prosimy o zachowanie dowodu zakupu (paragon lub faktura) i oryginalnego opakowania aż do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego - stanowią one podstawę do zgłaszania reklamacji.

 

Reklamacje

 

Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: 733 029 325.

Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

  1. Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego pisemne oświadczenie, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji). Przesyłka jest realizowana na Twój koszt.
  2. Adres dla reklamacji oraz zwrotów: ul. Traktorowa 148/158, 91-204 Łódź (lok. nr 6).
  3. ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
  4. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.
  5. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: sklep@mercimama.pl lub telefonicznie: 733 029 325. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

 

Zwrot produktów

 

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą. 

Zwracany produkt nie może nosić śladów używania - każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty.

 

Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:

  1. Wyślij do nas pismo, najlepiej drogą mailową na adres sklep@mercimama.pl lub listem poleconym, w którym informujesz, że chcesz skorzystać z przysługującego Ci prawa do odstąpienia od umowy. Ważne, aby pismo było wysłane w ciągu 14 dni, licząc od dnia odebrania paczki.
  2. Prosimy o natychmiastowy zwrot towaru, ale nie później niż 14 dni od momentu poinformowania nas o odstąpieniu od umowy. Zwrot jest na Twój koszt.
  3. Adres dla reklamacji oraz zwrotów: Dedal Project, ul. Traktorowa 148/158, 91-204 Łódź (lok. nr 6).
  4. Za poprawne spakowanie oraz bezpieczne dostarczenie przesyłki odpowiada jej nadawca. Odsyłany towar wysyłany jest na koszt nadawcy. 
  5. Dokonamy zwrotu płatności na wskazany rachunek bankowy, w przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę. Zwrot nastąpi nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o odstąpieniu przez Ciebie od umowy.

 

Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres email informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, pokrywając koszt przesyłki.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
google-site-verification=nloQrmjU3ZmE3cyqyVR7LoLvPZ4zzRsjocXsFOy4LFY
Sklep internetowy Shoper.pl